Můj webinář: JEDE TO SAMO nebo PRACUJI NA TOM


Udělejte vlastní webinář (kurz nebo přednášku), dobře se u toho bavte a vydělejte si přitom nějaké pěkné peníze.


JEDE TO SAMO

  • Podmínky:
    • pronájem místnosti na webinář je maximálně pro 25 účastníků
    • délka události může být od 1 hodiny až po 8 hodin (celý den) a je to jen na vás (cenu to neovlivňuje)
    • událost nemůže probíhat souběžně s jinou událostí (ověření volného termínu viz kalendář níže)
    • vytvoření webináře a zahájení propagace je do 48 hodin od odeslání objednávky (pokud si neurčíte jinak)
    • místnost je po celou dobu moderovaná, vhodné je mít prezentaci PPS (vytváříte si ji sami)
    • webinář bude nahrávaný ve formátu mp4 (je vidět pouze prezentace a slyšet váš hlas)
    • o nic se nemusíte starat, budete jenom přednášet a maximálně klikat na stránky prezentace
    • informace, které obdrží zákazník:
      • e-mail: potvrzení objednávky webináře s instrukcemi k platbě (přijde vám kopie)
      • e-mail: faktura po uhrazení objednávky (přijde vám informace o zaplacení vstupenky)
      • e-mail: připomínka 1 týden předem (přijde vám kopie)
      • SMS: připomínka v den webináře – 30 minut před zahájením webináře
  • Propagace:
  • Zákazník platí vstupenku za webinář:
    • na bankovní účet Prostoru sebepoznání
    • má na výběr ze 2 možností – bankovní převod nebo platební karta
    • všechny informace (pozvánka s odkazem na místnost, heslo) a fakturu dostane zákazník e-mailem od webu PS
  • Vaše náklady (45 %):
    • 20 % za poskytnutí místnosti webináře, moderování místnosti, propagaci, fakturaci a komunikaci se zákazníkem
    • 25 % vedlejší náklady, které s tím navíc PS vzniknou (daň státu, bankovní poplatky a dal.)
  • Vaše tržba (55 %):
    • získáte 55 % z celkové ceny všech prodaných vstupenek z vašeho webináře
  • Vyplacení vašich peněz:
    • po webináři vystavíte fakturu PS za lektorské služby na částku: počet účastníků x cena 1 vstupenky 55 % (váš zisk)
    • peníze za fakturu pošleme v den přijetí faktury a do 48 hodin máte peníze na svém bankovním účtu

Příklad vašeho zisku za 1 hodinu práce (tržba PS mínus 45 % = vaše skutečná tržba):
10 účastníků a cena je 100 Kč za vstupenku: 10×100 = 1.000 Kč; mínus 45 % (450 Kč) = získáte na svůj účet 550 Kč
20 účastníků a cena je 100 Kč za vstupenku: 20×100 = 2.000 Kč; mínus 45 % (900 Kč) = získáte na svůj účet 1.100 Kč
25 účastníků a cena je 100 Kč za vstupenku: 25×100 = 2.500 Kč; mínus 45 % (1.125 Kč) = získáte na svůj účet 1.375 Kč
10 účastníků a cena je 200 Kč za vstupenku: 10×200 = 2.000 Kč; mínus 45 % (900 Kč) = získáte na svůj účet 1.100 Kč
20 účastníků a cena je 200 Kč za vstupenku: 20×200 = 4.000 Kč; mínus 45 % (1.800 Kč) = získáte na svůj účet 2.200 Kč
25 účastníků a cena je 200 Kč za vstupenku: 25×200 = 5.000 Kč; mínus 45 % (2.250 Kč) = získáte na svůj účet 2.750 Kč
10 účastníků a cena je 300 Kč za vstupenku: 10×300 = 3.000 Kč; mínus 45 % (1.350 Kč) = získáte na svůj účet 1.650 Kč
20 účastníků a cena je 300 Kč za vstupenku: 20×300 = 6.000 Kč; mínus 45 % (2.700 Kč) = získáte na svůj účet 3.300 Kč
25 účastníků a cena je 300 Kč za vstupenku: 25×300 = 7.500 Kč; mínus 45 % (3.375 Kč) = získáte na svůj účet 4.125 Kč


PRACUJI NA TOM

  • Podmínky:
    • pronájem místnosti na webinář je maximálně pro 25 účastníků
    • délka události může být od 1 hodiny až po 8 hodin (celý den) a je to jen na vás (cenu to neovlivňuje)
    • událost nemůže probíhat souběžně s jinou událostí (ověření volného termínu viz kalendář níže)
    • vytvoření webináře je do 48 hodin od odeslání objednávky (pokud si neurčíte jinak)
    • místnost je po celou dobu moderovaná, vhodné je mít prezentaci PPS (vytváříte si ji sami)
    • webinář bude nahrávaný ve formátu mp4 (je vidět pouze prezentace a slyšet váš hlas)
    • všechny instrukce si zasíláte sami přímo účastníkovi e-mailem (odkaz na místnost, heslo, fakturu za vstupenku adal.)
    • informace, které obdrží zákazník:
      • e-mail: potvrzení objednávky webináře s instrukcemi k platbě, kde bude uveden váš účet (přijde nám i vám kopie)
  • Propagace:
    • vytvoření události (kurzu nebo přednášky) a odkazu na webu: www.prostorsebepoznani.cz, který můžete sdílet
    • událost si propagujete sami na svých webových či FB stránkách, skupinách, e-mailem a pod.
  • Zákazník platí vstupenku za webinář:
    • na váš podnikatelský bankovní účet (peníze máte ihned k dispozici)
  • Vaše náklady (20 %):
    • 20 % za poskytnutí místnosti webináře a moderování místnosti
  • Vaše tržba (80 %):
    • získáte 80 % z celkové ceny všech prodaných vstupenek z vašeho webináře
  • Zaplacení poplatku PS za poskytnutí služby:
    • po webináři vám vystaví PS fakturu za pronájem webového prostoru na částku: počet účastníků x cena 1 vstupenky 80 % (váš zisk)
    • fakturu uhradíte podle data splatnosti na bankovní účet PS

Příklad vašeho zisku za 1 hodinu práce (tržba mínus 20 % = vaše skutečná tržba):
10 účastníků a cena je 100 Kč za vstupenku: 10×100 = 1.000 Kč; mínus 20 % (fa bude na 200 Kč) = získáte 800 Kč
20 účastníků a cena je 100 Kč za vstupenku: 20×100 = 2.000 Kč; mínus 20 % (fa bude na 400 Kč) = získáte 1.600 Kč
25 účastníků a cena je 100 Kč za vstupenku: 25×100 = 2.500 Kč; mínus 20 % (fa bude na 500 Kč) = získáte 2.000 Kč
10 účastníků a cena je 200 Kč za vstupenku: 10×200 = 2.000 Kč; mínus 20 % (fa bude na 400 Kč) = získáte 1.600 Kč
20 účastníků a cena je 200 Kč za vstupenku: 20×200 = 4.000 Kč; mínus 20 % (fa bude na 800 Kč) = získáte 3.200 Kč
25 účastníků a cena je 200 Kč za vstupenku: 25×200 = 5.000 Kč; mínus 20 % (fa bude na 1.00 Kč) = získáte 4.000 Kč
10 účastníků a cena je 300 Kč za vstupenku: 10×300 = 3.000 Kč; mínus 20 % (fa bude na 600 Kč) = získáte 2.400 Kč
20 účastníků a cena je 300 Kč za vstupenku: 20×300 = 6.000 Kč; mínus 20 % (fa bude na 1.200 Kč) = získáte 4.800 Kč
25 účastníků a cena je 300 Kč za vstupenku: 25×300 = 7.500 Kč; mínus 20 % (fa bude na 1.500 Kč) = získáte 6.000 Kč



[contact-form-7 404 "Not Found"]