FAQ

  1. On-line platba přes GoPay bránu (platí pro webináře – kurzy, přednášky a semináře)
  2. ClickMeeting – prostředí pro videokonference a webináře (platí pro webináře – kurzy, přednášky a semináře)
  3. Automatické stornování objednávky – nezaplacení objednávky (platí pro všechny služby, produkty a webináře – kurzy, přednášky a semináře)
  4. Jaký je rozdíl mezi kurzem, přednáškou a seminářem
  5. Jsou webináře nahrávané?
  6. Jaké výhody má on-line studium? (platí pro e-learning)
  7. Za jak dlouho po zaplacení budu mít přístup ke kurzu? (platí pro e-learning)
  8. Jak dlouho můžu kurz studovat? (platí pro e-learning)
  9. Co musím udělat pro získání certifikátu o absolvování?) (platí pro e-learning)
  10. Jak se pohybovat v kurzu a lekcích. Proč musím lekce ukládat? (platí pro e-learning)


1. On-line platba přes GoPay bránu

  • On-line platba platební kartou se provádí přes GoPay platební bránu.
  • GoPay brána se Vám zobrazí hned po odeslání objednávky (stránka webu se přesměruje na zabezpečené stránky GoPay).
  • Standardně vyplníte požadované údaje (číslo platební karty) a provedete platbu.
  • Platba je připsána ihned na bankovní účet Prostoru sebepoznání.

Zpět nahoru


2. ClickMeeting – prostředí pro videokonference a webináře

  • Webináře probíhají na webové stránce www.clickmeeting.com.
    • Počítač potřebuje: operační systém Windows 8, Windows 10, Mac OS 10.13, Linux nebo Chrome OS.
    • Podporované webové prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari nebo Opera.
    • Pozor! Internet Explorer je nepodporovaný prohlížeč a webinář se Vám na něm nespustí. Pokud tento prohlížeč používáte, prosím, zajistěte si včas podporovaný webový prohlížeč nebo si do svého chytrého telefonu nainstalujte mobilní aplikaci.
  • Není potřeba nic instalovat do počítače, vše probíhá ve vašem webovém prohlížeči.
  • Stránky nevyžadují mít webkameru, ani mikrofon. Mikrofon je vhodný, na závěrečnou diskuzi (otázky a odpovědi).
  • Na webináři je možné po celou dobu komunikovat pomocí chatu (psaní).
  • Pro vstup na webinář Vám do e-mailu přijde odkaz na místnost, heslo a 9-místné ID místnosti, které je potřeba znát pouze pro přístup přes mobilní aplikaci (jinak není potřeba).
  • Při vstupu do místnosti je potřeba zadat:
    • Vaše jméno (uvedené v objednávce, zobrazuje se v místnosti)
    • E-mail (uvedený v objednávce)
    • Password (heslo, které Vám přijde do e-mailu)

Zpět nahoru


3. Automatické stornování objednávky – nezaplacení objednávky

  • V případě, že neprovedete platbu za objednávku webináře, tak se vaše objednávka v den konání webináře automaticky stornuje (nemusíte se o nic starat, když si svou objednávku rozmyslíte).
  • Pro všechny ostatní typy objednávek platí, že pokud nebude provedena úhrada za objednané služby nebo produkty do 14 dnů od vytvoření objednávky nebo vystavení proforma (zálohové) faktury, tak také dojde k automatickému stornování objednávky.

Zpět nahoru


4. Jaký je rozdíl mezi kurzem, přednáškou a seminářem

➡ Na kurzu se učíte novým dovednostem.
➡ Na přednášce vám lektor pouze přednáší.
➡ Na semináři vám lektor krátce přednáší a potom děláte praktická cvičení.

Zpět nahoru


5. Jsou webináře nahrávané?

  • Kurzy a přednášky jsou nahrávané a nahrávku získáte po ukončení webináře e-mailem.
  • Semináře nahrávané nejsou, protože se jedná o individuální praktické cvičení každého účastníka.

Zpět nahoru


6. Jaké výhody má studium online? (platí pro e-learning)

S on-line kurzy ušetříte spoustu času a peněz. Můžete studovat kdy chcete a odkud chcete. Webové stránky jsou optimalizovány nejen pro studium na PC, ale můžete se učit na tabletu i mobilním telefonu.

Zpět nahoru


7. Za jak dlouho po zaplacení budu mít přístup ke kurzu? (platí pro e-learning)

Od přijetí platby Vám kurz zpřístupníme obykle do 1 hodiny, nejpozději do 24 hodin v pracovní dny. Informaci, že můžete začít studovat Vám samozřejmě zašleme na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávce.

Nazapomeňte, že bankovní převod trvá 24 – 48 hodin, podle toho kdy platbu pošlete. Platba kartou je ihned.

Zpět nahoru


8. Jak dlouho můžu kurz studovat? (platí pro e-learning)

Studium není nijak časově omezeno. Můžete začít a učit se libovolně podle vlastních časových možností.

Zpět nahoru


9. Co musím udělat pro získání certifikátu o absolvování? (platí pro e-learning)

Na závěr každého kurzu je certifikační test, kdy je potřeba získat minimálně 80 % ze závěrečného testu. Test můžte opakovat bez omezení. Tedy tak dlouho, než ho úspěšně složíte.

Certifikát o absolvování Vám bude do 3 pracovních dnů zaslán na e-mail v elektronické podobě (formát PDF). Můžete si ho jen uložit nebo vytisknout. Záleží na Vás.

Zpět nahoru


10. Jak se pohybovat v kurzu a lekcích. Proč musím lekce ukládat? (platí pro e-learning)

  • Kurzy najdete v patičce stránky: E-learning -> Karta studenta -> Moje kurzy
  • Kliknutím na „Název kurzu“ se dostanete na vstup do všech lekcí a můžete začít studovat.
  • V studijní části si potom vyberte kapitolu a studujete.
  • Když chcete přerušit studium, tak stačí kliknout na „Uložit a odejít z lekce“.
  • Příště, až na hlavní stránce vašeho kurzu kliknete na „Studovat“, tak se dostanete rovnou na poslední uloženou lekci.
  • Pokud si chcete prohlédnout seznam všech lekcí, protože se potřebujete vrátit k předešlé nebo vybrat jinou, tak stačí jenom znovu kliknout na „Lekce“ a zobrazí se vám seznam všech lekcí kurzu.

 

Cesta v menu: E-learning -> Karta studenta -> Moje kurzy

1. Kliknout na název kurzu

2. Kliknout na tlačítko STUDOVAT

3. Kliknout na název kapitoly. V obrázku je název první kapitoly: 1.Co je to podvědomí

Zpět nahoru